onsdag 14. januar 2009

Ny forsikring

Midt i Eitreskaret 28/12-08 kl 10.25. Botnatjerna nederst, og ein flik av Fossedalsvatnet mot midten. Heileberget i øvre delen. Eg tok med meg to nye refleksstenger på Høgeheia i kveld. Og plasserte ut ei mellom dei to stengene der eg gjekk meg vill hin kvelden. Den andre sette eg opp nærare toppen. For dei som tykkjer dette ser mykje ut, kan eg forsikre om at i mørket med snødrev og skodde treng du kvart haldepunkt som er! Hvis ikkje du trur meg, kan du prøve sjølv...:-) Veldig fin tur opp der i kveld, sjølv om eg merka årelatinga i går...! Blikkstille hav og stjerneklårt. I tillegg har det lysna veldig rundt kl 17 om ettermiddagane no, så det var faktisk ikkje heilt mørkt då eg runda Staveneset. Det var difor ein praktfull rosa himmel som spegla seg og kvarv ute i havet. Utruleg vakkert! Elles var det frose på oppover. Spesielt steinane var glatte. Så eg heldt igjen litt ned igjen... Men det gjekk greitt utan broddar. Dei nye skoa er godt mønster i - endå...:-) Eg tykte Peter var god seinare på kvelden heime, då han fekk skru ut dei gamle broddane på Vibramsålane og skru inn dei nye. Han seier då: Det er godt å gjere litt mannfolkarbeid - eg får trene musklane...:-)

Ingen kommentarer: