fredag 9. januar 2009

Ein gledens dag

Motiv mot sør i vestskaret under toppen av Eitrenipa kl 10.14 den iskalde søndagen 4/1-09 Regjeringa har i dag oppretta Naustdal - Gjengedal landskapsvernområde og Ålfotbreen landskapsvernområde. Det blir difor inga kraftutbyggjing i Gjengedalen. Det er utruleg gledeleg for oss som ynskjer å ta vare på desse globalt verdifulle naturområda for ettertida. Ja, det er ein siger for heile landet og meir til! Vår felles arv må handsamast med omhu. Det er flott at vi har politikarar som skjønar dette... Eg er i kveld varm om hjarterota...:-) Vel, det er eg no egentleg ganske ofte...:-) Eg var tenkt å kule han i kveld. Og hadde ingen planar om fjelltrim. Eg var dødstrøtt og tung i hovudet etter ein kavete dag på jobb. Men etter middag og ein kvil, var alt som blåst bort... "sporløst forsvunnet"...:-) Ein omlag full måne nærast lokka på meg då eg sjekka vèr og vind ute på trappa. Og eg fekk ræva i gir! Action, action... Og eg var klar på 5 minutt, og køyrde rett i Hollevika. Det er ein del overvintrande rugde ute mot Staveneset. Dei er ganske trege når dei flyg opp ved vegkantane. Eg er levande redd for å køyre i hel nokon av sorten. I kveld stod det ei inne i halve vegbana, og nekta å ta til vingene då eg kom køyrande. Eg måtte difor nesten i grøfta med bilen for ikkje å køyre fuglen i hel. Fullmånen kom og forsvann litt bak raske skyer. Og sønnakulingen tok bra oppe på fjellet. Eg brukte berre hovudlykta på minimal styrke opp. Men i fullt firsprang ned igjen, var det greitt med litt meir guff på. Terrenget var bart, men blautt. Det er difor greitt å gå inn kjellaren når eg kjem heim, og få spylt av skiten. At eg har ei snill frue har vel dei fleste forstått etterkvart. Men her om dagen hadde ho jammen tømt sluken òg... Var ikkje nett noko annensortering eg fann i vaksen alder... Den som leitar han finn...:-)

Ingen kommentarer: