tirsdag 23. desember 2008

Vask og forventningar

MMS frå Høgeheia i føremiddag Kanskje det er nokon der ute som ikkje trur meg, men eg har faktisk vaska litt i dag. Ikkje akkurat nokon rundvask. Då hadde vel fruen i huset sendt meg på akutten. Men kjellaren ser bra ut no. Og det luktar faktisk grønsåpe når eg opnar kjellardøra. Ikkje nok med det. Eg har vaska to maskiner med klede og hengt ut til tørk òg. Så i ettermiddag skal eg berre sette meg rett ned og vente på skrytet... Å, kor flink du har vore Gustav! Eg nektar å tru det... Bevare meg vel... Er du sjuk? Vel, eg kan no fabulere... Det er vel ikkje meir enn kva som er forventa av ein mjuk mann (hmmm er ikkje sikker på om eg likar akkurat den... har meir sansen for macho eg:-)) Men utan å ha fått kalkulert inn ein kjapp ein på Høgeheia, hadde denne indretenesta heilt sikkert ikkje fungert. For FØR eg kan gå, går arbeidet av seg sjølv, fordi eg gler meg til å få sveitte litt. Og ETTER at eg er komen igjen, blomstrar energien av seg sjølv! Utan at eg legg så mykje arbeid i denne bloggen i dag, er no den òg ferdig... Så no kan eg snart sette på gløggen (utan rødvin). For eg tenkte eg skulle ta meg ein kjapp ein i morgon tidleg òg... I verste fall kan eg ta hovudlykta før det blir lyst...:-) Meldingane ser bra ut:-)

Ingen kommentarer: