lørdag 13. desember 2008

Lufte vitet

Kunst av vind på Høgeheia i dag Etter å ha opplevd den iskalde austavinden på Høgeheia i går kveld, var eg fullstendig klar over korleis det var på Eitrenipa i dag. For vinden var minst like sterk. Den ulte oppe i Yndestadfjellet heime. Og meldingane var faktisk opp i storm på kysten. Eg slo difor raskt i frå meg Eitrenipa i dag, sidan det i tillegg var meldt mindre vind i morgon. Eg var likevel på føtene 6.30. Peter og eg. Resten av huset fekk sove. (Marie til Olaug var komen heim med kompisen sin). Eg sjekka innom Origo i Firda. Der var det lagt inn ei ny sone om vindmøller. Eg melde meg fort inn og brukte eit par, tre føremiddagsimar til å seie i frå kva eg meiner om vindturbinar. Etter denne stille og djupt konsentrerte stunda, var eg tommelumsk i hovudet. Sidan fruen i huset var stått opp og Peter skulle i gebursdag, kledde eg likegodt på meg og tok oppatt på Høgeheia og fekk lufta vitet. Du verden kor det hadde blese i natt. Mykje av snøen var fòken av fjellet mot nordvest og Stavfjorden. Resten låg samla i djupe fonner i skjeringane. Oppe på sjølve fjellet var spora frå i går kveld heilt borte. Det bles ein steinkald søraust vind. Eg hadde teke på meg stillongs i dag og eit ekstra sett Devold på overkroppen. Det kom godt med. I tillegg er det veldig bra med fantombriller når du får slik vind og drev midt i fleisen og augene. Då slepp du rennande tårer heile tida. Brillene vernar bra rundt ansiktet òg. Nokre knips med kameraet og nevane var is. Utanom eit par stogg for nokre bilder, sprang eg rake vegen til bilen igjen. Kva det blir til i morgon får vi sjå. Kuldegradene er eg ikkje redd for i det heile teke. Mykje verre er det å få kraftig vind samstundes...
Fra Høgeheia 131208

Ingen kommentarer: