onsdag 17. desember 2008

Helene Harefrøken og fjompen

Morgonbesøk hos "dinosauren" 14/12 Timevarsla for vèret stemde perfekt i ettermiddag. Opplett og mindre vind akkurat då eg hadde bruk for det etter arbeid. Som eg skulle tima det sjølv! For eg fekk ein stjerneklår himmel på turen på Høgeheia etter arbeid i 17 tida. Og vinden var heller ikkje så vanvittig sterk. No i kveld er den aukande igjen som meldt. Jammen stod "Helene Harefrøken" i sin kvitaste kjole og ynskte meg velkommen ved tjernet på toppen. På akkurat same plassen som for eit par veker sidan. Vimsete litt hit og litt dit. Og som sist trur eg ho skjønte lite av denne kyklopen med eitt lysande auge. På fjellet i svarte kvelden... Men til siste stakk ho nedom eine bakkekammen. Ho var jo så enkel å sjå. For all snø var borte igjen. Ho såg så til dei grader sårbar ut i det brune lanskapet. Ein kunne jo følgje ho med synet over halve fjellet.... Herleg å få bevege seg litt igjen og få puste i frisk luft... Standardbilde frå Høgeheia i kveld

Ingen kommentarer: