fredag 26. desember 2008

Fjellspel i desember

Frå turen på Høgeheia tidleg 2.juledag Eg kvapp oppe på den små flata i den lange bakken på Høgeheia i dag tidleg. I sidesynet dukka det brått opp elleve kvite sauer. Sauene som har gått nede i Hollevika i heile haust var tekne til fjells igjen. Det mangla 5 av dei som sikkert gjekk lenger nede. Kva dei lever av oppe i her må no fuglane vite. Einer er det nok av, men det har dei vel ikkje mager til som toler? Sauer burde vel ikkje gå her oppe på denne tid av året i det heile teke? Eg traff på Gunnar A. på toppen. Han sat så godt i lè av varden då eg kom. Han er alltid tidleg ute den karen, slår meg òg av og til...:-) Vi hadde oss ein kjekk passiar. I den kalde trekken var det likevel ikkje tid for noko kaffeslabberas. I tillegg skulle fruen og Sissel avgarde òg, så eg måtte vere heime igjen til kl 11.00. Presis! Det heldt med to minuttar då eg nådde tunet heime...:-)

Ingen kommentarer: