søndag 7. desember 2008

Adjø du stålis

Agnar og underteikna på Eitrenipa i går... Eg stakk oppom Høgeheia i dag tidleg så snart som det var nokolunde lyst. Gjekk opp frå Hollevika ca 08.30. Det var tydeleg vèrskifte på gang, og eg ville oppom før nedbøren og vinden begynte. Det gjekk heilt som planlagt. No i 12. tida har det starta å regne i Stongfjorden og temperaturen er stigande. No går stålisen som var oppe i fjellet i går til pises... Det var steikje glatt oppover i stad. 1 cm nysnø opp igjen på stein, hamrar og frosen vegetasjon, gjorde det til ein liten "sjanseseglas" - utan broddar... Eg torde iallefall ikkje springe ned igjen...:-) Eg får meg sikkert ei ganske blå ræv etterkvart òg, då eg gjekk skikkeleg hardt i den frosne bakken oppe ved toppen. Men eg får be fruen om litt stell..:-) Då har eg fått løyst sveitten i dag òg. Bra å få litt ro i kroppen. No får vi ta oss av familien resten av dagen... Snart er det ny veke og nye tak...

Ingen kommentarer: