mandag 24. november 2008

Vintertrim i havgapet

Stormen hadde piska toppen på Eitrenipa hardt natt til lørdag. Det var stor temperaturskilnad frå iskalde Førde til varme Stongfjorden i ettermiddag. I dag tidleg var skilnaden 10 minusgrader. Det var vel omlag det same då eg kom heim. På Staveneset var det truleg endå meir, for der kom første regndråpane med vinden frå nord då eg parkerte i Hollevika. Tydeleg det har blitt mørkare i 17 tida no. For ei veke sidan klarte eg faktisk å nå toppen på Høgeheia utan lys på same tid som i dag. Men no var det allereie så mørkt at hovudlykta måtte tennast ved avgang. Eg fekk på meg ei bra snøbyge og nokre kulingkast oppe under toppen. Tett snødrev med andre ord. Men det tok fort slutt. Og ved varden var det stjerneklårt. Praktfullt. Elles er det vel ikkje så mykje å seie. Fin kveldstrim igjen...

Ingen kommentarer: