onsdag 19. november 2008

På englevengjer

Størdalsstauren 9/12-07. Stavenesodden og Høgeheia t.h. Det gjekk så lett som ingenting på Høgeheia i kveld. Med ein nordvest kuling i ryggen. Det var som å bli boren på englevengjer opp bakkane (ikkje hest og kusk)... Og jammen heldt det seg opplett òg. Til og med stjernene blinka ned til meg. Englar og stjerner - det er snart advent jo.. Var det på englevengjer opp bakkane, kan eg vel seie at heile himmelens hærskare var samla på toppen. Det song i varden og dura i øyra. Då eg skulle heim igjen ville sjølvsagt ikkje englane gje slepp på meg. Dei såg visst helst at eg heldt meg der eg var. Men då hadde vel kusken gjort seg klar om ikkje så brått. Heldigvis var eg godt kledd i Goretex med ull under, så eg greidde å halde dei litt på avstand. Kva som hadde hendt hadde eg vore lettare kledd eller gått slik som i sommar, kan ein no berre gjette på... Englane held vel fest på noko dei og...

Ingen kommentarer: