torsdag 20. november 2008

Vinter i havgapet

Mot nordvest frå ruta Toreheia-Skylefjellet 8/12 i fjor Mot Stavenesodden og Høgeheia frå Toreheia dato d.s. Eg fekk på meg ei voldsom snø- og haglebyge kombinert med sterk kuling frå nordvest rett nedom toppen på Høgeheia i kveld. Midt i fleisen på veg ned igjen! Eg såg ingen ting. Og eg var ute av kurs... Og det svei i ansiktet som tykjen sjølv. Vèret får jo skikkeleg tak her oppe. Eksponert som Stavenesodden ligg ute i havgapet. Frå nemnde retning kjem nemleg vinden direkte inn frå storhavet og over Stavfjorden. Ingen ting tek i mot før du får heile stasen i fjeset der oppe på høgste fjellet! I mørket. Du skulle prøve det. Det er ganske dramatisk. Vil du ha litt action er det berre å slå følgje... Det stod vel på som verst eit kvarters tid. Og eg tok meg inn igjen på ruta ganske raskt. Nede igjen mot Hollevika var alt over, og stjernene funkla frå klår himmel. Fantastisk kor fort det skiftar i nordabyene... I morgon kveld blir det sofaen. Ingen tur. Det er visst noko som heiter nattope innan handle terminologien. Damegreier det... Mannfolk er jo i høgrisiko-sona for hjarteinfarkt hvis dei blir dregne med på slike turar. Nei, då er det betre å sende med dei Visakortet så ein får kjøpe seg litt fred... Det er god investering det...

Ingen kommentarer: