mandag 20. oktober 2008

Stormfull moro

MMS - Utrulege lyskombinasjonar i ettermiddag MMS - Vill i blikket bak varden...:-) Det var vilt... Det var tøft... Det var ekstremt... på Høgeheia i ettermiddag! Eg måtte ned på alle fire både på den eksponerte ryggen nedom toppen som vender mot sør, og på sjølve toppen. Etter å ha kara meg i skjul bak varden, var det ei ufatteleg hyling av vinden både gjennom og i sjølve varden. Faktisk vondt for trommehinnene, trass i hue og hette.... Dette minnte meg sterkt om eit par turar på Skylefjellet i vinter, då eg måtte til med same øvingane. Berre at då var det mørkt i tillegg! Som om ikkje vinden var nok, fekk eg på meg den kombinerte hagl- og regnbyga omlag midtveges. Det var nesten ikkje til å tru for eit gòv som fòr over landskapen. Heldigvis fekk eg mesteparten på høgre sida av kroppen og ikkje i ansiktet. Ikkje rart at det nesten ikkje veks nokon ting her oppe. Det er heilt ufatteleg kor vinden tek oppe i fjellet ute ved havet! Sjølv om det faktisk var litt moro òg, elles hadde eg ikkje lagt ut på slike stunt, så var eg glad eg kom meg litt meir i skjul på nordvestsida av fjellet mot Hollevika etterkvart. Eg hadde teke med meg nokre refleksar som eg festa i enkelte tre ved stien nedanfor refleksstengene. Det skal bli litt lettare å gå med hovudlykta framover no, spesielt hvis det kjem snø. Jomfruturen skal eg ta i løpet av veka... Ja, ja, dette var ein forsmak på kva som ventar ein i vinter. Ikkje noko kjære mor akkurat! Det er berre å stålsette seg for tøffe opplevingar åleine i vintermørket... Litt gal er det lov å vere:-)

Ingen kommentarer: