mandag 13. oktober 2008

Perfekt kveldstrim

MMS frå Høgeheia i kveld Jepp, då har eg funne ei optimal linje på Høgeheia frå Hollevika. Flott rute! Stien er jo skikkeleg bra opp skaret frå før. Men noko rydding må til øverst. Det same litt lenger oppe og inne på fjellet. Eg har allereie varda ein del for å halde trassèen. No skal eg ta ein tur frå Underset å sjekke forholda derifrå. Så får eg sjå kva eg vel som "standardrute"... Men uansett vil min elsk ligge i Hollevika. Å gå det spesielle kveldslyset frå havet i møte heim igjen, er så utruleg flott. Var det ikkje nokon som brukte uttrykket "å bli varm om hjarterota" ein gong? Eg trur eg gjer det til mitt eige når eg tenkjer på dette fantastiske fjellområdet... Eg gler meg til mange flotte turar på Høgeheia den komande fjelltrimsesongen. For finare kveldstrim får du ikkje...

Ingen kommentarer: