tirsdag 21. oktober 2008

Lysande stjerne

Arkiv: Oversiktsbilde av Stavenesodden med Høgeheia t.v. teke frå Størdalsstauren MMS - blått i blått på Høgeheia i kveld Det var ei surrete oppleving i blodbanken i dag tidleg. For det første hadde straumen vore vekke, så data-anlegget var ute av funksjon. Der nest var blodtappemaskina, som eg brukar å gje blod på, på service. Og sidan greidde dei å stikke meg feil, slik at det var så vidt det sildra og rann. Og eg berre fekk gitt ein halv pose frå høgre-armen... Så ville dei att på alt sende meg heim igjen. Då måtte eg nesten instruere dei om å bli tappa frå andre armen! Damene der inne var visst ikkje heilt nedpå i dag... for det kunne ikkje ha noko med meg å gjere går eg ut i frå? Tykte eg kjende det gjekk litt tyngre på Høgeheia i ettermiddag. Eller var det kanskje innbilning? Men eg brukar å tappe meir raude blodceller på maskina enn i dag. Eg har naturleg (litt for) høge blodverdiar, 17.6 i dag... Nesten bloddopa. Eg seier det er høgdetreninga som gjer det...:-) Eg har eit par enkle og lette hovudlykter heime. Har spesielt vore godt nøgd med ei Petzl Tikka. På denne sit det 3 stk AAA batteri i sjølve lykthovudet. Det er 3 forskjellige stiller på lysstyrken og blink. Lykta har aldri svikta meg. Spesielt har eg vore nøgd med at den alltid har fungert i sipande regnvèr over lengre tid. Absolutt eit greitt kjøp. Etter å ha lest ein test på hovudlykter fann eg likevel ut at eg ville ha meg ei ny. Eg kunne bruke den eg hadde som ei god backup lykt. Og etter at eg har fått den nye Led Lenser hovudlykta i hende, må eg seie at eg er veldig imponert... Eg testa den litt ute rundt huset i kveld og maken til god og sterk lysstyrke har eg ikkje sett før. Kjempekjøp til rundt 5oo kr! Tippar den lyser opp refleksane på Høgeheia som reine fullmånen. Dette skal bli moro å prøve in natura! Sidan Olaug skulle ha klubb i kveld, måtte eg komme meg heim før det vart mørkt. Det heldt akkurat - og så kom regnet.. Det bles godt oppe i ettermiddag òg, men på langt nær som i går. Uflaksen i dag tidleg jamna seg visst ut til slutt...:-)

Ingen kommentarer: