tirsdag 2. september 2008

Vått og godt

Motiv mot Kvammen og Rørvika 23/8 ds 9/8 Det vart ei våt affære på Skålefjellet i kveld. Det sipregna heile vegen opp. Elvane vaks seg ganske store på turen. Sjølv om det vart blautt, gjekk det greitt og fort opp. Kjende det gjorde godt med ein dag pause i går. (Eg vart heime til ein forandring då Olaug gjekk på Skylefjellet med Askvoll-damene.) På veg ned igjen sklei eg på berget over elva. Det er ikkje nett første gongen heller. For over dette partiet kan det vere glatt når det er vått. Det er litt stygt å stupe her, då det hallande berget som elva føl nedover er både kantete og kvasst. Men som regel fær berre føtene unna deg så du landar på rumpa. Ikkje for det, det kan vere ilt nok. (Har ein turkamerat som kan skrive under på det, etter ein tur på Blegja i sommar...) No gjekk det heilt fint denne gongen òg. Men over hammaren lenger nede fekk eg meg eit godt slag over hofta då eg datt sidelengs (og ikkje greidde å ta meg for pga stavane). Litt blåmerke må ein rekne med på denne aktiviteten. Og eg hadde ikkje på meg dei beste skoa heller. Det var ganske sleipt oppe i dag etter alt regnet i ettermiddag. Elles er det vel ikkje så mykje å skrive heim om. Det vart ein heilt vanleg rutine-tur trass litt snubling. Godt det var stilt. For hadde det blese i tillegg til all væta, hadde det vorte skikkeleg utriveleg. No vart det berre vått.

Ingen kommentarer: