onsdag 17. september 2008

Mot nye spor

Titt, titt Skålefjellet - no kjem eg og tek deg... Skodde og yr på veg frå sør mot Svarthamrane i kveld Etter ein solid porsjon drivande kvit torsk frå Bulandet og havregrynsuppe med rosiner "atte på", var det ikkje fritt for at Firda og sofaen lokka... Men ein snau time etterpå stakk eg like godt opp att på Skålefjellet i dag òg... Crazy! No minkar det på lyset om kvelden. Og snart er det vel ikkje dagslys til å nå opp og ned. Tida for trimposten på Skålefjellet er snart forbi òg. Posten blir teken ned første helga i oktober. Vi får ta ein siste innspurt medan anledningen framleis byr seg..:-) Eg fekk på meg både skodde og yr nesten ved toppen i kveld. Det vart vått det meste. Så eg sprang like godt heile vegen ned igjen og kom meg i dusjen... Då var trimmen unnagjort i kveld òg...

Ingen kommentarer: