fredag 26. september 2008

Taktikk ved middagsbordet

Tidleg morgon på Driveknolten 14/9 Eg heldt klokeleg igjen mine ynskje for ettermiddagen i dag. Let fruen få ta utspelet. Når ho spør om eg har planar, veit eg at ho har tenkt på noko. Så sjølv om eg svarde nei, hadde eg sjølvsagt tenkt på noko, men tagde om det... Den naturlege oppfølgaren min i neste andedrag var jo om ho hadde tenkt seg noko...? Kvamsnipa kanskje? Riktig! Spikaren på hovudet! Innertiar! Då var jo saken biff. Då kunne ho stime avgarde, og eg og Firda kvile middag i fred og ro. Lade opp til i morgon tidleg med ein lang lys dag i emning... For då var det jo min tur! Det svarar seg å vere litt taktisk når lyset minkar - ikkje minst når fruen blir i godlune òg... No føler eg meg som ein slu rev..:-) p.s. eg mislikar klisjèen "ein vinn, vinn situasjon"... alt skal liksom vere det i dag...

Ingen kommentarer: