søndag 21. september 2008

Roleg søndag

I dag tidleg - mms frå Fristadfjellet. Det heldt med Fristadfjellet i dag. Sinnet er litt metta. I tillegg står diverse besøk og ein fotballkamp på programmet. Det gjekk raskt opp og ned på nemnde fjell i dag tidleg. Men for første gang på lenge fekk eg hald opp gjennom. Trur ein solid dose med havregryn, banan og eple, var litt i tyngste laget for kroppen og den litt for raske starten. Eg burde visst betre. Til vanleg er eg veldig svolten til frukost. I helgane blir det gjerne til at eg ligg litt lenger i senga enn til dagleg. (Om kvardagane er eg oppe klokka 06.) Iallefall no når det lysnar seinare og seinare. Men då hyler magen etter frukost i 7-8 tida. Å ligge i senga og kjenne at eg er svolten, er ikkje noko særleg godt. Så då er det berre å komme seg opp. Meterologane spådde regn i går kveld såg eg. Ut på dagen. Eg la difor ikkje andre planar enn å bli ferdig med runda på Fristadfjellet... og kanskje Skålefjellet etterpå. Men det vart som nemnt berre med det første. Greitt nok det. Kan vel trygt seie at eg har fått min porsjon med fjell i det siste, så då så... Men formen må haldast ved like, sjølv om motivasjonen for postane på årets fjelltrim er på hell... Då får eg bruke resten av søndagen til ein god middag, fotball og barn- og barnebarn. Sistnemnde har eg absolutt dårleg samvit for.. Eg har grunn til å vere stolt bestefar for fem fine barnebarn. Her er ein mms av tvillingane Lene og Vilde i kveld. Eit lite unntak for bilder av meir privat art som eg til vanleg ikkje publiserer.

Ingen kommentarer: