søndag 28. september 2008

På oppløpssida

MMS frå Fristadfjellet, Eikenes og Kvamsnipa i dag. Eg manglar eit par turar på Fristadfjellet og Kvamsnipa for å få fullført det opplegget eg har til neste helg. Eg var difor ned til Askvoll og stakk oppom trimposten her i dag tidleg som i går. Heldigvis hadde eg teke på meg Arcteryx jakka for turen oppover var prega av alt salgs vèr på ein gong. Frå gløtt av sol og regnboge på toppen til høljregn og vind på veg nedatt. Som vanleg sprang eg for det mest unnabakkane, men tok meg likevel tid til nokre mobilknips. Det var flott lys med rike kontrastfargar i dag. Sidan Marie skulle heim ein tur frå Dale, hadde eg tima det slik at eg kunne hente henne på Eikenes etter at eg hadde vore denne turen. Etter at vi var komne opp igjen i Stongfjorden, køyrde eg nesten på direkten til Skjerlia og tok med meg Kvamsnipa òg. Fruen var på damebading i fjorden. Dei held på å akklimatisere seg til vinteren:-) Peter var på gutebesøk. Eg tok sjansen på å gå opp med berre ei trøye og utan jakka. Det heldt - nesten - for eg fekk litt regn på meg då eg nesten var komen ned att. Turen gjekk radig og greitt. Rein rutine egentleg, sjølv om det var litt sleipt og vått oppe i bakkane etter alt regnet i natt. Så då gjenstår det berre ein tur til på desse to toppane før denne sesongen av fjelltrimmen er over. Truleg blir det ein tur på Skålefjellet òg... Eg har vel fått meir ut av det enn eg tenkte på førehand. Det er vel tvilsamt om motivasjonen held til same racet komande sesong som denne. Spesielt med tanke på at eg må køyre som ein galning på kryss og tvers i kommunen for å nå toppane òg. Neste år må eg i bil for å gå på alle - shit... Det var greiare denne sesongen fordi eg kunne gå heime i frå på Skylefjellet og Skålefjellet. Mindre styr då. Men turar blir det alltid - om det er bok eller ikkje på toppane...!
Fra Fristadfjellet_Eikenes_Kvamsnipa 270908

Ingen kommentarer: