fredag 5. september 2008

Haustmedisin

Eg gjekk innatt på Driveknolten frå Rivedal i ettermiddag. Klar god haustluft. Lett å puste i. Den stakk som piler i bare bein og overkropp. Det var berre å halde oppe farten opp den skuggelagde vegen til demma. På Hundeheia fekk eg att sola. Då vart det raskt betre. Det var meir trekk i låglandet mot Rivedal enn inne på toppen. Der var det heilt stilt. Du verden kor flott det vart i kveld. Eg sat nesten netto inne på toppen ei heil stund med eit fantastisk skue i den låge kveldssola. Den orange vetasjonen mot blå tjenn og himmel laga ei spektakuler scena. Aldeles nydeleg. Ikkje mindre vakkert var det å gå utatt i solnedgangen. Rett nok vart lufta endå kvassare i kanten då. Og eg med berre ei tynn Devold trøye og shorts. Men det gjekk i kveld òg... Ein kveld eg kan leve lenge på. Ein av mange i sommar!
Fra Driveknolten 050908

Ingen kommentarer: