fredag 22. august 2008

Eit mål

MMS: Marka er vindtørka på Fristadfjellet. Dale t.h. bak. I jobbsamanheng er uttrykket måloppnåing eit mykje nytta omgrep. I dag kan eg overføre det til fjelltrimmen. Rundene eg hadde førestilt meg på førehand har eg oppfylt med turen på Fristadfjellet i ettermiddag. Ikkje at det er noko stor sak. Men det er no greitt likevel å greie det ein har sett seg føre - anten det gjeld dei eine eller det andre her i livet. Som sagt i går så er det over ein månad til nye fjell blir lagt ut for komande sesong. Det er sjølvsagt alt for lenge å sitte i ro:-) Så vi får stå på endå nokre hakk og halde formen ved like, sjølv om intensiteten skulle falle litt. Kanskje ikke så dumt. Kroppen er noko tappa etterkvart... Det vart ein rask og fin tur opp og jogg ned igjen. Enkelt. Og så nådde eg heim til fruen fòr på revy på Atløyna... Kanskje eit poeng å hente heime òg då...:-)

Ingen kommentarer: