søndag 29. juni 2008

Sommarregn på naken hud


MMS rett før regnet fossar ned over Skålefjellet i dag

Såg ikkje ut som verken Peter eller fruen var noko prega av turen på Storehesten i går. (Peter hadde visst lagt seg på hjul med ein kar i konkurranseklassen eit langt stykke). Var visst kjempegreier for dei begge. Olaug tok difor avgarde på Kvamsnipa i dag tidleg, og Peter sykla inn til Markus. Far måtte pent halde seg i beredskap i heimen.. Forsåvidt rett og rimeleg etter gårsdagens ego-trippar.

No er jo ikkje tidsbruken opp på Kvamsnipa allverda. Så når fruen kom igjen rundt lunsjtider etter eit par, tre timar, var eg ikkje sein om å hoppe i fjellskoa og ta ein burn, baby burn med Toyotaen ute på tunet - retning Skålefjellet....

Eg traff Magnar tilfeldig ved fotballbana. Han skulle sjå etter sauene. Pål og Bente var inne i gapahuken, så vi slo av nokre ord. Eg sa farvel til Magnar i enden av skogsvegen. Han skulle mot Langevatnet, der sauene har brukt å gå før, og gjekk opp Brekka. Eg forserte standardstien.

Ein armada av fluger stod klar og venta på dagens måltid, varm, salt sveitte. Ein sverm av dimmensjonar følgde meg heilt til topps. Småetande på hovudet og kroppen min... Eit par individ gjekk ned halsen min òg... Men elles gjekk turen opp både greitt og fort.

Frå toppen såg eg regnet komme borte i Sogn. Eg gjekk kun i shortsen, men det bekymra meg lite. Temperaturen var ganske bra.

Regnet fekk eg på meg i strie straumar nede ved elva, halvveges heim. Friskt sommarregn. Moro. Var til å bli oppglødd av. Dusjen heime var jo berre ein god halvtime unna hvis eg heldt god fart. Det vanskelegaste var å halde mobilen tørr. Den putta eg difor ned i underbuksa, på sida, og heldt eit godt tok i den ut att på... Eg kom meg heldigvis til bilen og alt fungerte!

Herlege sommar!

Ingen kommentarer: