fredag 27. juni 2008

Ein glad gut



Peter i storform på Kvamsnipa i føremiddag

Eg kom på reklamen om "Har du fått for mye Møller`s tran" då Peter sette i veg opp bakkane på Kvamsnipa i føremiddag. Guten var i fyr og flamme. Og eg hadde nesten nok med å halde følgje enkelte parti. Med sine 8-års gamle steg gjekk det unna som ei geit oppover. Og eg vart heilt gjennomvåt av sveitte.

På toppen venta sjokolade. Ei fin stund. Samtaleemnet no om dagen går mykje på dette med familie, pappa og mamma. Dette får mange rare og morosame vendingar som når han påstår at mamma har laga han meir enn eg, fordi han låg inne i magen så lenge. Og at hvis mamma og eg skil oss får han ny pappa.. Og at han hadde ikkje levd utan puppane til mamma... Eg måtte le høgt fleire gonger. Han fann det visst morosamt han òg, for han skjønte vel at han var på tynn is...:-)

Turen opp og ned i føremiddag gjekk difor som ein røyk. Ein kjem nær både ungar og vaksne på fjelltur. Peter er egentleg ein veldig snill og god gut!

Kvamsnipa 270608

Ingen kommentarer: