onsdag 26. mars 2008

Valgets kvaler


Frå nordsida av Markahengenipa i fjor vår

I dag er det årsmøte i Fossedalens Vener i Dale kl 19.00. Eg var med å starta venelaget i 2004. Sjå elles her. Nokon kveldstur er difor utelukka. Litt trasigt i det fine vèret. But that`s life... Vi får sjå fram til morgondagen og håpe det nydelege vintervèret held fram. Kryss fingrane...

Eg melde meg ut av styret for eit par år sidan. Mest for å stå fritt til å meine og skrive det eg vil. Som ganske frittalande vil eg ikkje "binde opp andre" med kontroversielle meiningar. Dette er ofte ein balansegang i naturvernspørsmål... Men eg vil sjølvsagt ha ein finger med i spelet...8:)

Del 2.
Så var årsmøtet vel i hamn og nytt styre valt. Linda held fram som formann. I tillegg er Bente L.T. med som ny jente. Kjetil F. er òg ny - veldig bra! Positiv økonomi og god plan vidare gjer framtida til Fossedalens Vener lys. Kjempeflott!


Ode til Fossedalen

Ingen kommentarer: