tirsdag 11. mars 2008

Mount Pleasure


Solnedgong med romantiske fargar ute i havet i kveld òg

I kveld kan eg roe ned alle lesarar som har begynt å bli bekymra for fyren, at no blir det minst to kveldar pause frå fjelltrimposten... Eg veit sjølvsagt at det har teke litt av i det siste. Restitusjon er visst eit fancy ord som er in i tida. Dette gjeld vel for 50 åringar òg...? Kan jo ikkje brenne alt krutet med ein gong...:-)

Peter er 8 år i morgon. Det er ein stor dag for katen. Så då blir det selskap i morgon, barneselskap på torsdag og familieselskap på Palmesøndag. Som seg hør og bør, for ein 8 åring, blir det feiring 3 dagar til ende...:-)

Sidan fruen skal på avslutningslag for ein lege som går inn i pensjonistane sine rekkjer på torsdag, må eg halde meg heime denne kvelden òg. Kanskje like godt at ein blir tvinga til å kule han litt...er ikkje sikkert at eg hadde klart det utan "tvang" no...:-)

posten 110308

Ingen kommentarer: