mandag 4. februar 2008

To dagar vinter


Frå Rinda mot Stongfjorden på lørdag. Yndestadfjellet t.v og Blegja ser vi bak skaret i Norddalen. Portafjellet t.h.

Herleg treningstur opp løypa. Mykje av snøen var regna vekk, men det låg ein del igjen stadvis oppe i høgda. Og der snøen ligg, ligg han i tjukke fonner. Her var den såpass blaut at eg gjekk gjennom, men det er jo endå bedre for pumpa...:-)

På toppen bles det som vanleg skikkeleg friskt. Eg nådde akkurat opp utan lys i dag òg. Men ned igjen måtte hovudlykta på. Det er ganske stor forskjell på lyset i 6-tida i forhold til kor tungt veiret er. Forrige gong eg var opp etter jobb måtte eg nesten ha lys heile vegen. Gongen før gjekk eg opp utan, som i dag. Og tidspunkta var identiske.

Er det lov å håpe på ein kveld med stjerneklår himmel, minusgrader og nordlys igjen? Det følest som ei æve sidan...

Ingen kommentarer: