lørdag 26. januar 2008

Vind i segla


Frå Staveneset mot Stavfjorden og øyane i Florø

Må seie eg ikkje var sikker på om eg skulle skrive at eg var opp igjen, der på fjellet du veit, i dag òg...Folk kan jo ta meg for halv-tussete etterkvart...:-) Men, i dag har eg "alibi"! Eg følgde nemleg Olaug opp...:-) Det er sjeldan vi går ilag. Marie og Peter reiste inn i grendahuset på lørdagskafè. Der kunne dei få seg både graut og kaker. Og så fekk dei rive seg ut litt inne i gymsalen òg.

Det var veldig skiftande veir i dag med eit par solide haglebyger på turen. Blåsten på toppen var omlag som i går kveld. Kald vestavind med kuling i kasta. Men inn i mellom var det ganske fint med blå himmel og jammen keik sola så vidt fram òg. Oppe ved kanten mot Mangevatna traff vi Gisle som alt hadde vore oppom toppen ein tur. Vi var einige om at det var friskt...:-)

Etter at vi var vel nede igjen tok eg turen ut i Staveneset. Eg har lånt ein eldre modell speilrefleks-kamera hos ein kollega på jobben. Eg ville teste det og fekk teke nokre bilder. Diverre gjekk eg ganske fort tom for batteri, så då måtte mobilkameraet fram igjen...

Det kjem eit nytt Canon 45D i mars som eg siklar etter. Til vanleg føler eg slike kamera er for store og tunge å dra på på fjellet. Kanskje litt for dyre òg, stappa ned i ein sekk... Då er det greitt med eit lite kompaktkamera i bukselommen. Men eg har veldig lyst på eit skikkeleg kamera som eg kan bruke til "alt" og som fungerer bedre å ta bilder med inne. Bedre linse og zoom er jo heller ikkje å forakte...!

På Staveneset var det ein del gammal sjø etter "Sondre". Men vinden var stilna nesten heilt av. Det var sol og blå himmel inn i mellom. Det er fint og skiftande lys der ute slike dagar. Og det var folk i fleire av hyttene.

Og denne helga som media meinte det veirmessig mangla håp for...
Dei lurer ikkje meg...


Staveneset 260107 (Canon)


mms Skylefjellet/Staveneset 260107

Ingen kommentarer: