torsdag 13. desember 2007

Synnavind i Yndestadfjellet


Utsikt vestover frå Toreheia i gåretning Skylefjellet

Eg høyrde vinden dundre inn i Yndestadfjellet då eg kom heim etter arbeid. Typisk synnavind som tek skikkeleg oppe i fjellet, men er som ein lett bris nede i bygda. Vind frå denne retningen blir effektivt stoppa i sør av Størdalsstauren og Moldura frå å ramme nede i bygda, men slår til med full styrke igjen oppe på fjellet på nordsida.

Lysta på kveldstur med hovudlykta var likevel så stor at vinden skulle eg alltids takle. Det har vore eksepsjonelt mykje vind oppe i fjella i haust. Det er meir regelen enn unntaket.

Trimturen opp på Skylefjellet i kveld gjekk difor heilt som forventa. Isande vind reiv og sleit i kroppen mot toppen som forventa. Eg skreiv meg inn i boka i all hast og kom meg derifrå fortare enn svint. Tynnkledd som eg var, gjekk unnabakkane heim igjen kjappare enn på lenge..

Det er ei sælebot å få litt luft under vengjene etter arbeid...

Ingen kommentarer: