søndag 1. juli 2007

Du livgivande sommar



Fin lørdag på sjøen som bilda fortel. Var ein tur ut på Hollevikflua og fekk to flotte lyrar-ikkje allverda, men dog...


Havblikk sist i juni

KRAFT

Først kom der ei vindmølle og snurra rundt, snurra
rundt og rundt i vinden ved strendene Mine, eit
leikety for ingeniørane på fastlandet.

Så sette dei èi vindmølle til som snurra, snurra
med store knivblad i vinden og ingeniørane
fekk straum ut av knivane i vinden:Kraft

Èg, seier Gud som stundom er kvinne, Eg skapte
vinden og havet og menneska og dyr i sjø
og luft og på land

men ikkje knivar som fyk avsindig rundt i lufta
og som kuttar strupene over på fuglane Eg skapte
Fuglar bygde reir og menneska reiste sine kvite
hus ved havet, knivane i lufta er ikkje Mitt verk

Eg Gud er horisont Eg skapte reine liner, det er her
Eg kviler Den sjuande dag, ved desse strender

Men no er det nokon som forstyrrar havet i Mitt
reine blikk:Dei byggjer digre vindmøller i
hundretal med knivar som høgg strupene over på
alt som flyg i Min himmel

Det er ei kraft i verda som ikkje er Mi, seier Gud
som stundom er ei kvinne, Gud som er i ørn og øybu


Knut Ødegård

Ingen kommentarer: