søndag 17. juni 2007

Miniputt-turnering på Sande


Flotte gutar f.v Fredrik, Peter, Richard, Nicolai

Vi reiste til Sande i dag kl 0930 og hadde ei kjempekjekk miniputt-turnering i fotball. Eg måtte leie Peter og gutane ovanfor i kampane sine, då det var litt kaotisk med speletidspunkt og få lagleiarar som hadde møtt opp. (Då fekk eg heldigvis gaule og heie på dei så mykje eg ville...:-)
Det gjekk ikkje verre enn at gutane vann alle kampane sine og fekk utdelt velfortent diplom...:-)
Turneringa slutta i 1630 tia og vi var heime igjen før 18.

I dag har eg hatt mindre smerter i kneet enn tidlegare. Kneet er heller ikkje særleg håve lenger. Trur kanskje eg skal prøve meg forsiktig på ein tur på Blåfjellet i morgon etter jobb utan å røyne det for mykje nedatt. Vi får sjå - kan hende eg skulle venta til tirsdag - eg er iallefall meir optimistisk no enn før helga!

I morgon tidleg reiser resten av familien, høvesvis til Oslo og Danmark og blir vekke til neste laurdag, medan eldste guten lyt på jobb igjen og klare seg åleine heime ....!

Miniputt-turnering på Sande 1706

Peter nr 3 f.v

Ingen kommentarer: