lørdag 30. juni 2007

Kraft i solnedgong



Kan jeg si det kalles solnedgang
eller er jeg da dum
i kveld er det bare avbrutt hav
og begynnende himmel
snart eier horisonten seg selv
det kalles solnedgang

Inger Johanne Brunvoll

Sein solnedgong på Staveneset - nesten halv tolv! Høgsommar...Avslapping - stressavløysing.

Tidlegare i ettermiddag tok eg meg ein tur med båten og tok x-antal bilder av den gamle linja og området gjennom Eidsfjorden for å studere dette nærmare.
Kvar linja til Lutelandet bør gå er eit ope spørsmål. Men eg har iallfall fleire alternativ til dei fullstendig meiningslause planane energiselskapa har. Kven er interesserte i krig...?
Kabalen er snart lagd. Alternativa er fleire. Klart det kostar - øydelagd natur har ingen pris.....!

Heldigvis er no folk starta å vakne. Mange har ikkje vore klar over dette store inngrepet i urørt natur - det siste her på Askvollhalvøya. Siste dagane har det difor strøymt på med tlf. SMS og mail over bekymra folk som vil ha meir informasjon. Det er svært gledeleg. Det er lettare å nå fram når vi står samla!

Og no har eg 4 veker ferie...


Havet som stormar
havet som dormar
syng over øya sin dårande song
Havet som rullar
havet som sullar
voggar til guten sin eventyrsong


Ingen kommentarer: