mandag 18. juni 2007

Gressenkemann på rullesteinstrand


Godt lege på kvite, runde rullesteinar

Eg tok ein liten tur ut fjorden med båten i kveld for å nyte havet og sola på mi "hemmelege" strand. Når eg seglar slik med kveldssola midt imot i vest, minner det meg om avslutninga av ein cowboyfilm der ryttaren rir inn i solnedgongen.

Det er som om tida står stille når eg set meg ned på rullesteinstranda mi ei stund. Her kan eg la blikket vandre over horisonten utan stengsler og tankane fritt få fare....!
Ut hit skal eg reise mange gonger i sommar. Ta med Peter og teltet, krabbeteiner og fiskeutstyr og verkeleg nyte salt sjø, sommar og badeliv. Tykkje eg kjenner lukta av nykokt, fersk pale på bålet i solnedgongen...nesten so eg blir heilt romantisk av dette....:-)

Kveldstur på sjøen

Ingen kommentarer: