tirsdag 15. mai 2007

...eit lite vervindauge


Utsikt mot Svanøy 15.mai kl 18.30

Eg hadde teke med meg klede og sko i bilen i dag for å gå på Markehengenipa etter jobb. Forgjeves! Det såg dårleg ut tidleg på dagen, men utatt etter jobb var det striregn og skodde langt ned i fjella...Det var berre å kaste inn handkleet...
Etter middag såg det like gale ut. Eine bya avløyste den andre i tillegg til eit godt toreskrall. Eg hadde i grunn slått frå meg alle former for fjelltur...

Likevel...det slo brått om! Typisk nordaveir på kysten...skydekket opna seg! Så eg bestemte meg kjapt, heiv på meg ein joggedress, og fjellskoa etter all bløyta, og la i veg opp på Rinda og Blåfjellet.

Det vart ein flott trimtur i skiftande lys og uten nedbør som jammen gjorde godt etter eit par dagar i ro....så "nå går alle ting så meget bedre"..:-)
Blåfjellet 15. mai kl 18.30

Ingen kommentarer: