lørdag 21. april 2007

Blotslit til Markahengenipa


Motiv frå Grunnevatnet 21.4

Eg heldt på å gje opp fleire gonger i dag...gje opp å komme meg opp på Markahengenipa. Blodslit! Det låg sikkert 20 cm nysnø frå Krokavatnet og opp heile stigninga mot platået på toppen. (Her var mykje av snøen avblesen). På jamna laut eg slite med snø til midt opp på leggen oppover. Dette er sjølvsagt hardt i motbakkane. Andre stadar hadde fokksnøen samla seg sopass at eg brått sto til livet i snø og vel så det. Når sveitten silar, pulsen dunkar i skallen og du lurer på om du klarar neste steget, kan ein jo stille spørsmålet kva ein driv med.
Olaug påsto jo at eg var galen då eg vekte ho klokka 07 i dag og sa at eg var klar til å gå på fjellet. (Men eg har funne ut at eg faktisk trivst best med nokolunde same døgnrytmen heile veka...)
Det var meldt tilskyande ca frå klokka 12 så eg ville nytte goveiret (vel - sola skin no endå den -kl 16....)

Til topps kom eg meg - men, eg kjende det godt då eg sto ved varden i kald austavind ...! Nydeleg utsikt, blå himmel og grøne bøar i Skjerlia - i djup kontrast til ny, kvit april-snø oppe i høgda, flotte bilder....og klokka var vel 9 på morgonkvisten. Det er då ein har fått ein knallstart på dagen....!HERLEG!!

Vel, ikkje nok med dette...etter litt saft og "peanuttblanding" følte eg formen var sopass bra, då eg var heime igjen i 11 tia, at eg berre tok å bytte trøye og sette opp bakkane på Yndestad og tok med meg Blåfjellet i same snuren!
Smi medan jarnet er varmt...Snøen låg faktisk her oppe og, så det vart nokre fantastiske, kontrastrike bilder med snø, blå himmel og blått vatn og hav her og...! Motiva er rett nok dei same som før, men med forskjellig lys og årstid synest eg at dei er spanande likevel.

Markavatnet-Markahengenipa 2104

Blåfjellet 2104

Ingen kommentarer: