mandag 16. april 2007

Blåfjellet kallar....


Kveldsol i vårlege fjellbakkar i kveld (mms)

Tok ein trimtur opp på Blåfjellet for å sjekke boka etter Vestlandsrevyen (måtte få med meg den gledelege nyheita at vegkontoret vil byggje Dalsfjordbrua). Så eg skreiv meg inn kl 20 - dette er det seinaste eg har skrive meg inn til denne tid.
Det var eit par overraskingar i boka frå Askvoll dei par siste dagane - elles var det dei vanlege travarane som hadde kosta opp bakkane frå Grimelia...
Eg går alltid heimifrå Yndestad som er noko lenger enn frå Grimelia, der mange andre går. Eg tykkjer denne turen er flottare -og så slepp eg å løyse bilen. I helgane likar eg elles å ta med meg Toreheia etc før eg tek ut på Blåfjellet, for å få ei skikkeleg runde.

Solstrålane skein gjennom skydekket rett som det var her ute i ytre strøk i kveld, medan innanfor mot Toreheia låg det skodde og tungt skydekke.
God trimtur!

Ingen kommentarer: