fredag 30. mars 2007

Den glade vandrer...

kalles jeg og sorgløs går jeg på...


Åååå - så ser det ut til at det skjære seg med turen ilag med Agnar på Blegja i påska. Sytten og! Veirutsiktene er og meir usikre enn tidlegare - regn frå mandag av. Det er difor inga tid å miste. Eg må gå no i Palmehelga - åleine ser det ut til! Men her er vel andre folk som har tenkt seg utover likevel.

Vegen frå Sæle kan eg jo - ingen problem, men Blegja er no Blegja -det er ganske tidleg på året. Og så er det mykje tryggare å vere fleire, men f... eg kan jo ikkje sitte heime for det!
Mobildekning er her jo hvis uhellet skulle vere ute.
Det er berre å manne seg opp og fylle sekken med godsaker. Det hjelper godt på moralen! - og kanskje eit dårleg kne?

Wish the mountaineer good luck!



Tilbake mot Heilevangstaurane og Storehesten

Ingen kommentarer: